Nuffnang Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 22, 2014

Ku Terjebak Jua

Assalamualaikum

Bertemu lagi kita...

Tajuk entry tak boleh blah..hehehe..Entry kali ni saya nak review tentang produk Shaklee yang saya dah guna selama 2 bulan lebih ni. Berkongsi kebaikan bersama apa salahnya kan?

Mula-mula dulu ingat nak beli B-complex saja dari kawan yang jual barangan shaklee sebab doc suruh makan. Alih-alih saya terjebak juga beli Vita-Lea & Energizing Soy Protein (ESP) sekali. Nasib masa tu baru dapat bonus. So bolehlah beli barang lain juga..hehehe..Makan ESP tu sebab nak kurus kononnya tapi sebenarnya nak kurus dengan produk Shaklee kena beli supplemen lain juga (Lecithin & Alfafa). Sejak makan ESP, Vita-lea dan B-complex badan rasa sentiasa cergas dan tak mudah letih lagi. Dan yang paling ketara kulit jadi lembut dan glowing. 


Tengoklah perbezaan gambar antara sebelum dan selepas. Masa ni baru sebulan lebih minum ESP. Teruja betul tengok hasil macam ni. Masa ni muka saya memang tak ada secalit bedak pun. Barulah tau betapa produk shaklee ni bagus. Selain dari menjaga kesihatan, boleh juga buatkan muka kita jadi cantik..hehehe..Kalau nak tau b-complex fungsi dia juga sebagai anti stress. kalau ada ibu-ibu mengandung yang hb dia rendah, boleh makan vita-lea untuk naikkan semula hb.



Disebabkan saya dah suka dengan produk shaklee ni, so saya buat keputusan untuk jadi ahli shaklee. Sesiapa yang berminat nak beli barangan shaklee bolehlah hubungi saya. Insya-Allah, saya akan memberikan perkhidmatan yang terbaik..chewah..

Nanti saya akan ceritakan setiap fungsi produk yang saya dah pakai ni. Jumpa lagi ye..

syakila 012-9221629
pm/sms/whatsapp
akilla.sh@gmail.com
Id : 1097014

p/s dah lama giler draft entry ni, baru hari ni dapat publish..sangat teruk..hehehe..