Nuffnang Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 23, 2014

Akhirnya Daku Muncul Kembali

Assalamualaikum....

Apa khabar semua?Fuhhh..memang berhabuk habis blog ni lama kena tinggal dengan tuannya. Akhirnya dapat juga semangat untuk menulis blog hari..chaiyok..chaiyok..untuk diri saya sendiri.

Hari ni nak membebel sikit tentang blog saya yang tak begitu indah ni. Sebenarnya dah jemu tengok header yang sama je ni tapi tak pandai nak buat sendiri header yang cantik-cantik. Ada sesiapa tak sudi nak buatkan header yang cantik untuk saya?Mungkin bila dah ada header baru, semangat nak berblog tu berkobar-kobar. Sangatlahkan????..

Tahun ni merupakan tahun yang mencabar bagi saya sebab tahun ni dah kena rajin buat bisnes sikit-sikit untuk menampung kehidupan di tahun segalanya naik ni. Fuhh..bisnes apa lah agaknya yang saya nak buat ye?

Pening memikirkan masalah duit ni. Harga barang, makin lama makin naik tapi gaji tetaplah ditahap yang sama. Macam-macam perancangan ada dalam kepala hotak ni tapi semuanya terpaksa didiamkan bila rasa tiada kemampuan dari segi kewangan. Yang paling utama ku mau rumah sendiri..huhuhu..bilalah nak tercapai hasrat macam ni. Kadang-kadang sayu je hati tengok rumah tak berhias. Macam rumah bujang je rumah tu.

Tahun ni juga saya kena betul-betul berusaha untuk mengandung. Memang tak dinafikan perasaan sedih tu tetap akan datang bila mendengar orang lain mengandung, walaupun dia mengandung anak sulung ke, anak ke-2, tetap bagi saya agak menyedihkan bila memikirkan bilalah giliran diri sendiri. Isteri kawan-kawan En. Suami pun ramai tengah mengandung sekarang ni. Lagilah macam agak tertekan jugak. Sekarang ni cuba untuk positifkan diri!!Sentiasa berdoa pada Allah giliran saya untuk mengandung tak lama lagi. Kawan-kawan pun tolong doakan untuk saya ye..

Oklah, rasanya dah cukup kita membebel untuk entry kali ni. Kita berjumpa lagi di lain entry ye..adios..senyum..

1 comment:

Oliver Jones said...


I am not sure where you're getting your info, but good topic. I needs to spend some time learning more or understanding more. Thanks for fantastic information I was looking for this information for my mission. capitalone.com login