Nuffnang Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 26, 2012

10 Bulan!!!

As-salam.
Hari ni buka blog dan terpandang kat daisy ticket tu.
Sepuluh bulan dah kila menjadi isteri pada En. Fadhil Bin Harwan. Pejam celik, pejam celik sekejap je masa berlalu.
Lagi 2 bulan genaplah setahun usia perkahwinan kami. Banyak rasanya ranjau dan dugaan yang kami berdua tempoh sepanjang menjadi suami isteri.
Walaupun dah bertahun kita bercinta dengan seseorang tu, belum tentu lagi kita benar-benar mengenali dia.
Semoga kami tabah dan sabar menjalani ujian dari-Nya.

Saja mengada nak tepek gambar kahwin..hehe..

P/s - CD untuk gambar kahwin sampai sekarang belum dapat lagi. Kalut sangatlah abang tu buat kerja sampai lupa nak bagi cd sekali masa bagi album kahwin hari tu.

3 comments:

IntaNBerliaN said...

lamanya... dh nak setahun cd xdpt lagi..

akilla ibrahim said...

tu lah pasal..bila telefon tak angkat pulak.senang-senang je ckap lupa nak bagi.

LydSunshine said...

Ramai sgt customer dia kot. Dah 10 bulan.. Tahniah. Semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.