Nuffnang Ads

Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 18, 2012

Fobia

Korang ada x geli ngan apa2?xkish r geli/fobia psl apa pn..mcm kila, kila fobia dgn cacing,lintah, pacat n whatever ulat yg lembik2 tu..bl ternampak je benda2 ni automatik bulu roma meremang..huhuhu..geli-geliman kome..

ni kila nk cite, dl ms sekolah rendah kila gi sekolah jln kaki ramai2 ngan kakak kila n ank jiran2 sebelah rumah. kawasan yg selalu kitaorg lalu tu bl time lps hujan je mesti air bertakung. Bila air bertakung je, lintah pn bermaharajalela r kt situ. Masa tu time balik sekolah, kila punya fobia ngan lintah tu sampai sanggup tggu ayah kila ambik kila kt situ..klu nak tau kila tggl sorang2 je kt situ,yg jln kaki ngan kila semua dh blk.dh r semak samun kt situ.klu jadi apa2 kan susah tp kila xfkr apa2 dh yg penting kila xperlu jejak'n kaki kila kt dlm air tu..nsb baik ms tu ayah kila ada kt rmh,klu x xtau r sp yg sggp layan kerenah kila ms tu..entah2 terpaksa tggu smpai ayah kila blk..oh,tidak..

ada lg satu kish ni, ni psl cacing lak..minta maaf r klu ada yg nk termuntah lak bl bc kish yg ke-2 ni. Kila dl sukaaaaaaa sgt ngan petai jeruk, siap blh mkn camtu je walaupn xda nasi..xkira ms kila suka sgt ratah petai jeruk tu tp smpai r satu hari tu kila rs ada benda je dlm tekak kila n lps tu kila trs termuntah. tau x apa yg kuar dr mulut kila?mesti r korang xtau sbb kila xabis cite lg..nak tau x apa dia?CACING!!!...oh,tidak...takut giler kila ms tu, bkn kecik2 ank tau cacing yg kuar tp besar,warna pth lak tu..huh..geli..nsb baik sekor, klu x mau pengsan kila kt situ jugak..sepupu2 pn duk terkejut ms tu..kila xtau apa tindakbalas petai jeruk tu dlm perut kila smpai cacing tu blh kuar ikt mulut kila..lps je peristiwa tu mmg mati hdp smula kila xmkn dh petai jeruk..petai yg blm diperap tu pn,kila xmkn..

tulis entry ni pn,kila blh jd geli-geleman tau apatah lg klu tgk gambar...huhuhu..
ada sp2 x nk kongsi korang fobia ngan apa?

No comments: